Finnboat

Vene 21 Båt Verkossa – tapahtumassa vieraili ensimmäisen viikonlopun aikana jo 30,000 kävijää. Saimme venealan heti avajaisperjantaina erittäin hyvin yleismedian uutiskynnyksen yli, mikä jopa ylitti ennakko-odotuksemme.

Toinen viikonloppu on tulossa uusien ohjelmien kera ja nyt on vielä hyvin aikaa houkutella uusia kävijöitä tutustumaan verkkotapahtumaan.

Messut ovat alusta, jota kannattaa hyödyntää. Vain yhteisellä ponnistuksella saamme pidettyä venealan tuotteet ja palvelut ihmisten mielissä näin helmikuun hiihtokeleillä. Muistakaa edelleen kertoa osallistumisestanne kaikissa kanavissanne, jakakaa myös muiden osallistujien viestejä sosiaalisessa mediassa ja hyödyntäkää valmiit markkinointimateriaalit sekä tapahtuman logot ja bannerit. Kertokaa tuotteistanne, tarjouksistanne ja mahdollisesta ohjelmasisällöstä. Linkittäkää markkinointiin www.venemessut.fi ja käyttäkää some-markkinoinnissa #venemessut.

Keskustelua kannattaa pitää yllä myös sosiaalisessa mediassa positiivisella asenteella. Rakentavat palautteet kannattaa lähettää suoraan joko Finnboatin toimistoon tai Suomen Messujen väelle. Vene 21 Båt verkossa -tapahtuma on versio 1.0 ja sitä kehitetään jatkossa osana Helsingin Kansainvälisiä Venemessuja, joten palaute on myös jatkokehityksen kannalta tärkeää.

Suomi